Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeOwszem, artykuł zawiera pewne informacje, lecz najprawdopodobniej (długie słowo) jest dziełem ucznia 3-ciej klasy technikum samochodowego, który dość wulgarnie przekopiował fragmenty literatury technicznej napotkanej w szkolnej bibliotece. Tak naprawdę nie podaje nic konkretnego z życia motocyklisty, oprócz suchych faktów, które laikowi/kretynowi technicznemu nic nie mówią. Pozdrawiam wszystkich jednośladowców. P.S. Czytalem tą samą literaturę i znam ją na pamięć
OdpowiedzNawet jeśli artykuł jest dziełem ucznia to i tak jest ok - nawet jeśli bazuje na innych źródłach. Pochwała dla autora, za chęci, czas poświęcony nawet na "przekopiowanie" i zebranie informacji w jedno. Dla początkujących motocyklistów na pewno artykuł może stanowić podstawę do pogłębiania wiedzy na temat swoich motorów. A jak jesteś taki mądry to napisz coś więcej - krytykować każdy potrafi, a jak trzeba przysiąść i coś zrobić to już się nie jest taki Chojrak
OdpowiedzSię znalazł mądrala. Po pierwsze czemu obrażasz autora? Po drugie czego tu oczekiwałeś? Dokładnej instrukcji serwisowania każdego modelu motocykla? Moim zdaniem artykuł jest bardzo dobry. Zebrane jest w jednym miejscu, co trzeba robić z motocyklem, w większości przypadków wystarczy też opis kontrolowania stanu motocykla. Szczegóły każdy doczyta sobie w instrukcji dla swojego modelu. No i jeśli uważasz, że ten tekst jest niezrozumiały dla laika, to musisz być niezbyt inteligentny (chociaż widzę, że się tak wywyższasz, że pewnie jesteś conajmniej pan doktór).
Odpowiedz